4 251 zł
Grand Blue Sky
7.0
23 opinie
4.0
2796 opinii
7.0
23 opinie
4.0
2796 opinii
Opis oferty
Kategoria
5
Region
Kusadasi
Opis
Położony na wzgórzu hotel z malowniczym widokiem na morze to wymarzone miejsce na wakacje. Zieleń zadbanego ogrodu zlewa się tu z turkusem morza i tarasowym basenem. A do tego bliskość hotelowej plaży, szeroki wachlarz rozrywek i sportów oraz smaczna kuchnia w serwowana w czterech restauracjach. Wszystko to sprawia, że wakacje w tym hotelu na pewno będą udane. Polskojęzyczny animator od 15.06.2024 do 30.09.2024.
Lokalizacja
2 km od centrum Kusadasi, 75 km od lotniska w Adnan Menderes-ADB. Hotel usytuowany na powierzchni: 4000 m2.
Kategoria hotelu
5
Kategoria lokalna hotelu
4
Data otwarcia
1997 r. Odnowiony w 2023 r.
Na terenie hotelu: restauracje (4), bary (5), room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 3 budynkach (liczba pięter: 6, liczba wind: 6)
Typy pokoi:
- Standard Room Seaview Balcony Or Terrace
Dla max. 4 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Balkon
- Promo Room
Dla max. 4 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), Balkon
• ECO ROOM FOR 2+2 FREE dla max. 4 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Balkon
- Standard Room Landview Balcony Or Terrace
Dla max. 4 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Balkon
Wyżywienie
• Restauracja główna, restauracje a la carte (3), bary (5), cukiernia
Ultra All Inclusive (24h)
• śniadanie (07:00 - 10:00), późne śniadanie (10:00 - 10:30), obiad (12:30 - 14:00), kolacja (19:00 - 21:00), późny posiłek (23:30 - 06:00) w restauracji głównej
• Przekąski (12:00 - 17:00) w snack barze
• Podwieczorek (24godziny) w barze Blue Corner
• Lody
• Wybrane: napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
• Pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Restauracje a la carte
• 1 wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji gratis, wymagana rezerwacja. - owoce morza
• Włoska
• Turecka
Z myślą o dzieciach
• Brodzik
• Animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4 - 11 lat
• Dzieci w wieku 1 - 3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• Plac zabaw
• Menu dla dzieci w restauracji
• Krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
W cenie
• Polskojęzyczny animator od 15.06.2024 do 30.09.2024
• Korty do tenisa ziemnego (2)
• Rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• Tenis stołowy
• Rzutki
• Koszykówka
• Piłka nożna
• Siatkówka
• Siatkówka plażowa
• Squash
• Bilard
• Aerobik
• Siłownia
• Animacje
• Sauna
Płatne
• Oświetlenie kortów
• Lekcje tenisa
• Sporty wodne na plaży
• Centrum SPA
• Masaż
• łaźnia turecka
Usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sporty wodne
Błękitna Flaga
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny parking P4, Bukowska 285, 60-189 Poznań
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 251 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 28
Opinia z serwisu Tripadvisor
1.0
absolutnie nie warto tam zostawać
Zgodnie z ofertą Coral Travel, hotel miał być hotelem 5*, lokalnie 4*, odnowionym w 2022 roku. Niestety, Coral Travel albo nie zdaje sobie sprawy, że hotel nie został odnowiony, albo celowo wprowadza klientów w błąd - odnowionym miejscem jest tylko hol/recepcja. Budynki, pokoje, wyposażenie, kawiarnia, baseny, nic z tego nie zostało niedawno odnowione. Pokój: Pokój, który otrzymaliśmy po przyjeździe, był brudny (wszędzie włosy, brudna, mokra podłoga w łazience, pleśń na całej ścianie) - trzy razy poprosiłem recepcję o posprzątanie. Dopiero za trzecim razem, po oczekiwaniu 2 godziny na sprzątanie i pokazaniu zdjęć pokoju, otrzymaliśmy propozycję zmiany pokoju na inny. Nowy pokój był czystszy, ale nadal nie przypominał pokoi w hotelu 5* czy nawet 4*. To, że pokój jest duży, ma minibar i sejf, nie może być jedynym wyznacznikiem liczby gwiazdek - meble były bardzo zużyte, zarówno w pokoju, jak i na balkonie, była czarna pleśń na ścianie w łazience, a zamek w drzwiach w nowym pokoju złamał się 5 razy i nie była to wina kart, jak sugerował technik, ale samego zamka, który mógł piszczeć przez godzinę lub dłużej. Personel recepcji, pomimo mojej ogromnej cierpliwości i zrozumienia, nie potraktował naszych skarg poważnie i musiałem kilka razy prosić o pomoc. Wyobraź sobie próbę relaksu, gdy od czasu do czasu, w zupełnie losowych momentach dnia lub nocy, elektroniczny zamek drzwi albo przestawał otwierać drzwi, albo pikał przez kilkanaście minut. Personel techniczny hotelu w ogóle nie mówił po angielsku, wyjaśnienie technikowi, co się stało, było bardzo trudne i niesamowicie frustrujące. Jedzenie: Naprawdę nie chcę wyobrażać sobie, jak ten hotel działa, gdy jest w pełni zajęty, ponieważ pod koniec sezonu nie radzili sobie z niczym. Zawsze brakowało szklanek, a nawet gdy były dostępne, większość była brudna. Stoły nie były regularnie sprzątane. W środku pierwszego tygodnia skończyły się soki i nie były uzupełniane przez resztę pobytu, pozostawiając tylko 3 puste dzbanki. To samo z rozcieńczonymi sokami - płynęła tylko woda. Podczas naszego 2-tygodniowego pobytu praktycznie nie mogliśmy zjeść pełnego ciepłego posiłku. Jedzenie, mimo że w bain-marie, było zimne, albo co najwyżej lekko ciepłe. Jedzenie nie było zbyt smaczne, niewiele zróżnicowane, praktycznie to samo każdego dnia i zawsze zimne. Niestety, piękne zdjęcia jedzenia prezentowane w ofercie nie pasowały do rzeczywistości. Byliśmy w Turcji podczas sezonu granatów, melonów i arbuzów, a 5* hotel podawał jabłka... Kilka razy były kiwi albo śliwki. Pomimo niewielkiej liczby gości, jeśli ktoś nie przyszedł wcześnie zjeść, mógł nie znaleźć niczego. Jedzenie nie było uzupełniane, więc jeśli ktoś przyszedł, na przykład o 13:30 na obiad (który był podawany do 14:00), mógł nie mieć zbyt wiele do jedzenia. Wyjątkiem był grill, ale i tam, około godziny przed posiłkiem, nic nie było podawane na świeżo. Coral Travel zapewnił w swojej ofercie, że podczas naszego pobytu możemy skorzystać z jednej z trzech restauracji a'la carte - włoskiej, tureckiej lub rybnej. Tu był kolejny nieprzyjemny niespodzianka - restauracje były zamknięte i niedostępne. Oczywiście nie było żadnej rekompensaty za to. Plaża: Plaża hotelowa była brudna i zaniedbana. Śmieci i niedopałki papierosów były wszędzie. Niektóre leżaki były zepsute, a materace były brudne. Obsługa recepcji: Najmniej przyjemna i najmniej pomocna obsługa, z jaką kiedykolwiek się spotkałem. Nie starali się szybko rozwiązać problemu, trzeba było na wszystko czekać, brak empatii czy zrozumienia. W hotelu z międzynarodowym w nazwie, to wstyd, że ledwo mówili po angielsku. Hotel jest zdecydowanie nastawiony na tureckich turystów - byli mili i pomocni. Wszystko, co opisałem, absolutnie nie powinno mieć miejsca w hotelu tego standardu. Zamiast miło spędzić czas i móc się zrelaksować, kilka razy płakałem ze stresu i wróciłem z wakacji zmęczony i zestresowany. Nie wydałem tyle pieniędzy na hotel tego standardu, żeby musieć walczyć o wszystko, spędzać czas w pokoju z czarną pleśnią, albo być narażonym na ciągłe piszczenie zepsutego zamka drzwiowego.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej