Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2160 zł/os.
4 320 zł
Santa Rosa (Torrox)
7.1
23 opinie
3.0
194 opinie
7.1
23 opinie
3.0
194 opinie
Opis oferty
Opis
LOKALIZACJA - w miejscowości Torrox, ok. 4 km od latarni morskiej Faro de Torrox, ok. 12 km od tarasu widokowego Balcón de Europa, ok. 12 km od Nerja, ok. 43 km od Malagi, ok. 50 km od lotniska w Maladze
Plaża
Przy hotelu, publiczna, piaszczysta plaża, leżaki i parasole płatne
HOTEL - 2-piętrowy, 128 pokoi, 24h recepcja, lobby, parking, sala konferencyjna, restauracja i bar przy basenie
Płatne: sejf, minimarket, room serviceWi-Fi na terenie całego hotelu bezpłatny
Pokoje
Typu Standard - ok. 20 m2, 2-osobowy
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, Wi-FiInne dostępne typy pokoi:
SINGLE (pokój jednoosobowy) Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen zewnętrzny, basenik dla dzieci, leżaki i parasole przy basenie bezpłatne, plac zabaw dla dzieci, miniklub (4 - 12 lat)
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,
Odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer. OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura. Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Majorkę oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem. Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych. SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar. Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard standard
2 dorosłych
Standard standard balcony
2 dorosłych
Standard standard seaview balcony or terrace
2 dorosłych
Warto dokupić
Mega Park Service, Słowackiego 197/199
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 320 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 28
Opinia z serwisu Tripadvisor
Rodzina z dziećmi
3.0
To nie jest miejsce turystyczne ani hotel
Przyjechaliśmy w nocy jako czteroosobowa rodzina w październiku 2023 roku, w połowie semestru. Gdy weszliśmy do pokoju, światła natychmiast zgasły, pogrążając pokój w ciemności. Wróciliśmy do Recepcji, która przyjechała do naszego pokoju i zresetowała elektryczny wyłącznik. Zatrzymaliśmy się na 6 nocy, a prąd ciągle wyłączał się podczas naszego pobytu, czasami nawet w ciągu 15 minut od poprzedniego wyłączenia, i to tylko przy włączonych światłach (bez ładowania urządzeń ani suszenia włosów). Łóżka były bardzo twarde i niewygodne, ale Recepcja dostarczyła kołdrę do spania po pierwszej nocy. Łazienka była w stylu zaniedbanego brązowego marmuru, bardzo mała i przeciekała spod drzwi prysznica. Sam prysznic był jednak mocny. Balkon był bardzo mały, z dwoma rdzewiejącymi jednostkami klimatyzacyjnymi zajmującymi całą przestrzeń. Korytarz prowadzący do pokoju miał duży obszar, z którego usunięto tynk, odsłaniając niebieski pleśń. Śniadanie było podstawowe, z wyborem chlebów, drożdżówek, szynki, sera, jajecznicy i bekonu. Jednak po 6 nocach pobytu wolelibyśmy jakąś odmianę, świeże owoce i nowy toster (obecny jest tak stary, że trzeba było kilkakrotnie przepuścić chleb, aby się zarumienił!). Położenie tego hotelu jest w hiszpańskiej dzielnicy mieszkalnej, zbyt daleko od kurortu turystycznego Torrox Costa. Bardzo niewielu ludzi mówiło po angielsku, nawet personel hotelowy. Przystanek autobusowy znajdował się minutę od hotelu, ale autobusy były nierzetelne i rzadkie, choć może to było spowodowane porą roku. Po drugiej stronie ulicy od hotelu Santa Rosa znajduje się inny hotel, w którym przebywają sami męscy imigranci, Nigeriańczycy, którzy wałęsali się po ulicach i plaży, co szczególnie niepokojące mogło być w nocy. W pobliżu hotelu było tylko kilka barów/restauracji, głównie odwiedzanych przez miejscowych Hiszpanów. Jednak bar MAO na plaży okazał się zbawieniem, a bar Plays był również bardzo przyjemny, z przylegającym placem zabaw dla dzieci. Zazwyczaj dzwoniliśmy po taksówkę większość wieczorów do Torrox Costa, gdzie znajdowały się restauracje dla turystów (Magon był bardzo dobry), promenada i plaża z parasolami/leżakami do wynajęcia. Lokalne miasto Nerja, oddalone o 20/25 minut jazdy autobusem, zasługiwało na odwiedzenie, z wieloma sklepami i restauracjami oraz zapierającym dech w piersiach Balkonem Europy. Personel w Hotelu Santa Rose był pomocny, a czystość była doskonała. Pozytywnym aspektem tego hotelu jest codzienne sprzątanie pokoi. Plus ręczniki łazienkowe są codziennie wymieniane. Innym pozytywnym aspektem jest położenie hotelu przy plaży. Jednak na plaży nie ma parasoli ani leżaków do wynajęcia, a piasek jest brudny i szary. Hotel zapewnia nowoczesne leżaki na sztucznej trawie oraz mały basen, ale niestety bar przy basenie był zamknięty w październiku, więc nie było możliwości skorzystania z jakichkolwiek napojów, chyba że poszliśmy do baru w Recepcji. Bar w Recepcji był przyjemny wieczorami, ale bardzo cichy, trochę muzyki w tle byłoby mile widziane, aby wszyscy nie mogli podsłuchiwać rozmów. Nasze odczucie było takie, że byliśmy na wakacjach, więc docenilibyśmy uśmiech personelu i większą przyjazność, bez względu na to, czy mówili po angielsku, czy nie. Podsumowując, nie jest to hotel dla rodzin i turystów, jest bardzo zaniedbany.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej