6 888 zł
Vasia Resort & Spa (ex. Sentido)
8.7
51 opinii
4.0
2985 opinii
8.7
51 opinii
4.0
2985 opinii
Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.
Promocja
Click&Go - LATO 2024
Bezpłatna zmiana rezerwacji do 30 dni przed wyjazdem (1 raz możesz zmienić: hotel, wyżywienie lub pokój w ramach tego samego kierunku na inną ofertę Organizatora z wylotem do 31.10.2024 r.). Zaliczka tylko 28%.
Opis oferty
Opis hotelu
Położony w cichej i malowniczej wiosce rybackiej Sissi na północnym wybrzeżu Krety, hotel Vasia Resort & Spa stanowi idealną bazę wypadową do zwiedzania atrakcji turystycznych wyspy. Obiekt oferuje szereg stylowych pokoi i apartamentów z widokiem na morze i Wyspę Zeusa, majestatyczne góry lub basen i ogród. Goście mogą wypocząć przy jednym z siedmiu odkrytych basenów ze słodką wodą, skorzystać z oferty centrum SPA na odmładzające zabiegi oraz relaksujące masaże. Dla młodszych Gości przygotowano klub, plac zabaw oraz dziecięce SPA. Każdy ze stylowych apartamentów i pokoi został wyposażony w nowoczesne udogodnienia takie jak telewizja satelitarna, dostęp do WiFi, klimatyzacja, suszarka do włosów, prywatna łazienka oraz umeblowany balkon lub taras. Niektóre pokoje posiadają również prywatny basen. W hotelu funkcjonują cztery restauracje serwujące dania kuchni międzynarodowej i lokalnej oraz sześć barów i do wyboru.
Kategoria click&go
5 gwiazdek
Plaża
Leżaki i parasole •
Plaża kamienista
Publiczna
Sporty wodne ofercie lokalnych dostawców •
Rozrywka i sport
Basen dla dzieci
Basen kryty
Basen x6
Basen zewnętrzny
Baseny
Brodzik
Klub nocny
Łaźnia parowa
Łaźnia turecka •
Masaże •
Park wodny
Plac zabaw
Sala telewizyjna
Sauna
Sporty wodne w ofercie lokalnych dostawców •
Zabiegi kosmetyczne
Zjeżdżalnie wodne
Wyżywienie
All Inclusive
Śniadania
Śniadania i obiadokolacje
Wyżywienie all inclusive
Napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe
Śniadanie, obiad i kolacja (w formie bufetu)
Wyżywienie info
Bar
Bar z przekąskami przy basenie
Bary
Dania wegetariańskie
Kawiarnia
Menu bezglutenowe
Restauracja
Restauracja a'la carte
Restauracje
Specjalne opcje dietetyczne
Udogodnienia w pokoju
Indywidualnie regulowana klimatyzacja
WiFi
Balkon lub taras
Telewizor z płaskim ekranem
Kanały satelitarne
Sejf •
Zestaw do parzenia kawy/herbaty
Minibar •
Prywatna łazienka
Wanna lub prysznic
Suszarka do włosów
Udogodnienia dla niepełnosprawnych w łazience
Dostawka na życzenie
Łóżeczko dziecięce na życzenieNIEDOSTĘPNE: pokoje dla palących
Udogodnienia w hotelu
Liczba pokoi: 250
Całodobowa recepcja
WiFi
Klimatyzacja w częściach wspólnych obiektu
Basen zewnętrzny
Basen kryty
Leżaki
Parasole
Taras
Taras Słoneczny
Ogród
Przechowalnia bagażu
Suszarka do ubrań
Sala telewizyjna
Wielojęzyczny personel
Sejf •
Centrum SPA •
Masaże •
Kantor •
Opiekunka do dziecka •(na zapytanie)
Zaplecze biznesowe •
Sala konferencyjna •
Bar
Bar z przekąskami przy basenie
Kawiarnia
Restauracja
Klub nocny
Basen dla dzieci
Brodzik
Zjeżdżalnie wodne
Park wodny
Klub dla dzieci
Plac zabaw dla dzieci
Zwierzęta nie są akceptowane
Zakwaterowanie w godzinach: 15:00 – 00:00
Wykwaterowanie w godzinach: 00:00 – 11:00NIEDOSTĘPNE: udogodnienia dla niepełnosprawnych, parking
Odległość
Lotnisko Heraklion – 40 km
Przystań – 800 m
Plaża - 350 m
Centrum miasta – 800 m
Przystanek komunikacji publicznej – 1,1 km
Atrakcje turystyczne
Klasztor św. Jerzego Selinari – 5,1 km
Malia – 6,2 km
Hersonissos – 13,8 km
Agios Nikolaos – 27 km
Cretarium – 28,7 km
Dodatkowe informacje
• Usługa płatna
Bagaż
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 180 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 340 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 480 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)
Lot
Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23cm) oraz małą torebkę (40x35x12cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 430 PLN/szt. WizzAir
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 420 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 600 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 825 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 750 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 950 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
Easyjet
Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 460 PLN/szt. Smartwings
Cena zawiera bagaż podręczny (55x45x25cm) o wadze do 8 kg. Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 260 PLN/szt. Aegean
Cena zawiera bagaż podręczny (56x45x25cm) o wadze do 8 kg oraz małą torebkę (musi się zmieścić pod poprzedzającym fotelem)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 335 PLN/szt. Hahn Air
Cena zawiera bagaż podręczny (55x40x20cm) o wadze do 7 kg. Bezpłatny bagaż rejestrowany 20 kg. Corendon Airlines
Cena zawiera bagaż podręczny (55x40x25cm) o wadze do 8 kg. Bezpłatny bagaż rejestrowany 20 kg.
Rezerwacja miejsc obok siebie
Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać za pośrednictwem Click&Go lub samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po otrzymaniu dokumentów podróży.
Odprawa
W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.
Rezerwacja miejsc obok siebie wraz z odprawą
Istnieje możliwość rezerwacji miejsc obok siebie wraz z odprawą on-line dokonaną przez Click&Go w cenie
• 149 zł za osobę w przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
• 249 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Wizz Air
• 179 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Easy Jet
W takim przypadku zostaną Państwo poproszeni po dokonaniu rezerwacji o przesłanie dodatkowych danych osobowych wszystkich Uczestników: rodzaj i numer dokumentu tożsamości, data ważności, kraj wydania a także obywatelstwo.
Cena wyjazdu zawiera
• Przeloty,
• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,
• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,
• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numerktóre obejmuje:
Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR, następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN, koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR, ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok. lub pogrzebu za granicą. Rozszerzenie ubezpieczenia kosztów leczenia na wypadek zachorowania na COVID-19 w cenie (do sumy ubezpieczenia KL), Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.
Rezydent
Oferta nie zawiera opieki rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
Podatki lokalne
Podatek turystyczny płatny w hotelu (ok.1,5 do 10 EUR/dzień) lub apartamencie (ok.1,5 EUR/dzień) w zależności od kategorii.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double room (garden-pool view)
2 dorosłych
Superior room (garden-pool view)
2 dorosłych
1 bedroom suite (gardenview)
2 dorosłych
2 bedrooms standard familysuite
2 dorosłych
Warto dokupić
Parkingos, Szybowcowa 2a, 80-298 Gdańsk
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
6 888 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 56
Opinia z serwisu Tripadvisor
Rodzina z dziećmi
3.0
Nie jest to hotel 5 gwiazdkowy
Dobre strony: - Jakość jedzenia i wybór były doskonałe. Wszyscy byli bardzo zadowoleni z tego. Coś dla każdego i coś innego każdego dnia. Personel restauracji i kucharze wykonują dobrą pracę. Poranna kawa jest znakomita. Jednakże, niektóre napoje all inclusive dobre, a niektóre nie, używane alkohole są tańsze i wszystkie dzieci powiedziały, że cola i lemoniada smakują jak tani syrop - A la Carte włoskie w cenie, chociaż jakość nie była zbyt dobra, a ustawienie było takie samo jak w głównej restauracji bufetowej. Pozostałe 2 restauracje na miejscu były zamknięte, przypuszczam, że nadal było poza sezonem. - Wspaniałe wybory basenów, zjeżdżalnie i strefa dla dzieci była dobrym dodatkiem. Świetny bar przy basenie i uroczy personel, który nim zarządza, podaje ładne napoje i przekąski. Również dużo leżaków dla wszystkich - Hotel ma dobrą lokalizację do zwiedzania wioski Sissi pieszo, pięknej wioski z kilkoma doskonałymi barami i restauracjami. Poleciłbym przybycie od połowy maja, ponieważ do tego czasu wszystko powinno być otwarte na sezon, dobre supermarkety tuż obok hotelu, chociaż znaleźliśmy kilka miejsc, które jeszcze nie były otwarte. Jednakże, żeby pojechać dalej, będziesz potrzebować jakiegoś rodzaju transportu. Jest bezpłatny autobus, który zabierze cię w pobliże Malii i najbliższej piaszczystej plaży Potomas, nie ma plaży przy hotelu. - Większość personelu jest bardzo przyjazna i chętnie pomaga. Personel sprzątający jest genialny i wykonuje niesamowitą pracę. Mieliśmy tylko jeden problem z członkiem personelu w pokoju bilardowym - zobacz później w recenzji - Mieliśmy pokój na parterze, o który poprosiliśmy, ale nie był bez problemów, a hałas z pokoi nad nami był nie do zniesienia. Jak stado słoni tłukło się o każdej porze i przesuwało meble. Druga część naszej grupy miała nowszy pokój. Widok na ogród / basen, za który zapłaciliśmy, byłby przesadą. Mieli widok głównie na basen kryty i całe rurociągi i łuszczącą się farbę, która idzie z tym. Personel sprzątający i recepcja zgodzili się na nasze prośby o wcześniejsze codzienne sprzątanie pokoju ze względu na czas drzemki naszego dziecka, który przypadał na środek popołudnia, kiedy zwykle sprzątano nasz pokój. Doceniliśmy to. Złe strony i potrzebne ulepszenia: - Trochę problemów podczas zameldowania, ponieważ wyraźnie było nas 6 na mojej rezerwacji, ale wydawało się, że mieli przydzielony tylko 1 pokój dla nas. Ten rodzaj problemów z komunikacją stał się częsty wśród personelu recepcji. Szybko jednak rozwiązane i oba pokoje ulepszono do pokoi rodzinnych wyższej klasy, za co byliśmy wdzięczni, a jeden z nich na parterze, zgodnie z prośbą ze względu na wiek dziecka. - Podatek turystyczny kosztował nas dodatkowe 140 euro po przyjeździe, za 2 pokoje na 7 nocy. Ponieważ hotel jest klasyfikowany jako 5 gwiazdek, podatek turystyczny wynosi maksymalnie 10 euro za noc za pokój. Hotel nie jest hotelem 5 gwiazdek! To wymaga rozwiązania, ponieważ niepotrzebnie zwiększa koszt wakacji - Jedna grupa w naszej grupie została zabrana do pokoju przez członka personelu, który powiedział, że wróci po resztę naszej grupy, która była w innym pokoju w innym części hotelu. Nigdy nie wrócili, więc nasza inna grupa musiała samodzielnie znaleźć swój pokój - Zdezaktualizowany hotel i nie 5 gwiazdek. Być może kiedyś. To wszystkie małe rzeczy, które brakuje, sprawiają, że hotel nie jest hotelem 5 gwiazdek - jeden z naszych pokoi był dość zdezaktualizowany z zdezaktualizowanymi meblami, zgodnie z innymi opiniami. Nasz wydawał się szczególnie stary. Pokój 525. Był bardzo ciemny nawet przy włączonym świetle. Nasze drzwi były uszkodzone, a skrzynka z bezpiecznikami elektrycznymi ciągle klikała / stukała. Nasza prysznic przeciekał na całą podłogę za każdym razem, gdy go używaliśmy. Brak zasłony prysznicowej dla drugiego prysznica nad wanną i zamontowany ekran był bezużyteczny. - Okazało się, że jest aplikacja hotelowa, którą znaleźliśmy kilka dni po naszym pobycie, ma kilka przydatnych informacji, o których personel recepcji zupełnie nie wspomniał, ale do korzystania z niektórych funkcji aplikacji potrzebujesz logowania lub kodu QR, o którym również hotel nie wspomniał. Dziwne. - Godziny otwarcia siłowni od 9-18 są okropne, jak poinformowano przez recepcję. Następnie powiedziano nam, że otwiera się od 10-18, gdy byliśmy w siłowni. A w aplikacji Vasia jest napisane, że otwiera się od 10-19. Personel recepcji i siłowni muszą lepiej komunikować się. Godziny otwarcia siłowni są niewygodne, a okazuje się, że nie jest nawet otwarta w niedzielę - ograniczone ogólne informacje udzielane przez recepcję, musieliśmy ciągle wracać, żeby pytać o rzeczy. Po przyjeździe otrzymaliśmy tylko list, który naprawdę podawał tylko czasy i opcje all inclusive. Ten rodzaj braku informacji stał się powszechnym problemem podczas wakacji. Ponownie, coś, co nie powinno mieć miejsca w hotelu 5 gwiazdek - Dostaliśmy darmowy transfer na plażę Potomas i personel recepcji powiedział nam, że mogą tylko odebrać i odwieźć w tym miejscu. Poszliśmy do starego miasta Malia i skończyło się na zapłaceniu 40 euro za taksówkę z powrotem. Kiedy wróciliśmy do hotelu, kierowca hotelowy powiedział, że powinniśmy zadzwonić, ponieważ nadal mogliby nas odebrać ze starego miasta. Kolejna nieudana komunikacja i udzielanie informacji przez personel hotelowy - W sobotni wieczór odbyła się impreza wielkanocna w wiosce, o której hotel zupełnie nie wspomniał, nasz kierowca taksówki powiedział nam, że byli zaskoczeni, że hotel o tym nie wspomniał, ponieważ jest naprawdę popularna i zabawna dla dzieci. Tak wiele rzeczy, które są całkowitą tajemnicą, z personelem hotelowym, który nie udziela żadnych lub pełnych i właściwych informacji - w pokoju bilardowym stół bilardowy zepsuł się podczas wrzucania pieniędzy i zostaliśmy potem zastraszeni przez członka personelu, który powiedział, że sprawdzi nagrania z kamer i potem był wobec nas niegrzeczny przez resztę wieczoru. Już wiele maszyn było zepsutych i tak było przez całe wakacje. To nie jest coś, z czym miałbyś do czynienia w hotelu 5 gwiazdek. Jeśli wiesz, że potrzebujesz personelu, żeby przyjść i wydać stół bilardowy w określony sposób, to oczywiście jest problem. Również nigdy nie mieli żadnych monet o wartości 2 euro do wymiany na stoły bilardowe i automaty do gier. - Proces wymeldowania przebiegł zgodnie z oczekiwaniami, z problemami komunikacyjnymi, personel recepcji prosił o potwierdzenie godziny wymeldowania i czasu odbioru. Na pewno powinni już wiedzieć, ponieważ wakacje zostały zarezerwowane jako pakiet z easyJet. Kolejny problem komunikacyjny, ponieważ twierdzą, że dlatego wrzucili list przez drzwi wieczorem poprzedniego dnia, potwierdzając te rzeczy, jednak list nie odnosił się do żadnego z tych aspektów, po prostu mówił, żeby przyjść do recepcji w najdogodniejszym dla nas czasie, co rano wyjazdu było dla nas wygodne z małym dzieckiem, co wydawało się być dla personelu recepcji dość kłopotliwe. Inne: - EasyJet radzi 1 godzinę 50 minut na dostarczenie transferu z lotniska, więc warto zastanowić się nad zorganizowaniem własnego, jeśli podróżujesz z dziećmi. Użyłem Hoppa i zabezpieczyłem powrót minibusu Mercedesa za 120 funtów, a zajęło to tylko 40 minut Niestety nie wróciłbym do tego hotelu i również go nie poleciłbym. Ostatecznie brakuje mu wiele dla hotelu 5 gwiazdek. Jego rzeczywistość jest taka, że jest hotelem 3 gwiazdek, easyJet musi poradzić sobie z tym bezpośrednio z Vasia, ponieważ mieliśmy wrażenie, że było to dość mylące. Pilnie muszą pracować nad udzielaniem gościom lepszych i pełniejszych informacji. Personel (oprócz recepcji) i jakość jedzenia i wybór są pomocne dla tego hotelu, w przeciwnym razie obawiam się, że jego oceny byłyby bardzo niskie.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Październik
Przed podróżą
W okresie od marca do października wysokość podatku wynosi:
Hotele 1* i 2* - 1,50 EUR pokój/doba
Hotele 3* - 3 EUR pokój/doba
Hotele 4* - 7 EUR pokój/doba
Hotele 5* - 10 EUR pokój/doba
W okresie od listopada do lutego wysokość podatku wynosi:
Hotele 1* i 2* - 0,50 EUR pokój/doba
Hotele 3* - 1,50 EUR pokój/doba
Hotele 4* - 3 EUR pokój/doba
Hotele 5* - 4 EUR pokój/doba
Pobierana opłata to kwota za cały pokój, naliczana niezależnie od liczby zameldowanych w nim osób.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej