6 060 zł
Lindos Royal
8.3
67 opinii
4.0
2101 opinii
8.3
67 opinii
4.0
2101 opinii
Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.
Promocja
Click&Go - LATO 2024
Bezpłatna zmiana rezerwacji do 30 dni przed wyjazdem (1 raz możesz zmienić: hotel, wyżywienie lub pokój w ramach tego samego kierunku na inną ofertę Organizatora z wylotem do 31.10.2024 r.). Zaliczka tylko 28%.
Opis oferty
Opis hotelu
Lindos Royal Resort znajduje się na spokojnym południowo-wschodnim wybrzeżu wyspy Rodos, nad malowniczą zatoką o nazwie Vlicha. Architektura hotelu została zainspirowana bogatą średniowieczną historią Rodos i urzekającym krajobrazem regionu Lindos, w którym znajduje się kurort. Obiekt położony jest w przepięknych palmowych ogrodach, w których znajdują się hotelowe baseny również dla najmłodszych gości. Skąpane w kaskadach kwitnących bugenwilli otoczenie stanowi idealne miejsce na wakacyjny relaks! Na gości czekają luksusowo urządzone, przestronne i wygodne pokoje i apartamenty z widokiem na morze. Hotelowe restauracje urządzają pokazy gotowania i serwują gościom tradycyjne potrawy greckie, a także dania kuchni dalekowschodnich i europejskich. Czego więcej potrzeba, by spędzić najlepsze wakacje pod rodyjskim słońcem? Hotel cieszy się popularnością zarówno wśród rodzin z dziećmi, grup przyjaciół, jak i osób podróżujących samemu - każdy bowiem znajdzie tu coś dla siebie.
Kategoria click&go
5 gwiazdek
Plaża
Leżaki i parasole •
Piaszczysto-żwirowa
Prywatna
Sporty wodne ofercie lokalnych dostawców •
Rozrywka i sport
Animacje
Basen dla dzieci
Basen zewnętrzny
Biblioteka
Fitness
Karaoke
Masaże •
Nurkowanie •
Plac zabaw
Pokój gier
Rzutki
Sala telewizyjna
Sauna •
Siatkówka plażowa
Siłownia
Spa&Wellness •
Sporty wodne w ofercie lokalnych dostawców •
Wieczorny program rozrywkowy
Wieczory tematyczne
Windsurfing •
Wypożyczalnia rowerów •
Zjeżdżalnie wodne
Wyżywienie
All Inclusive
Wyżywienie all inclusive
Napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe
Śniadanie, obiad i kolacja (w formie bufetu)
Wyżywienie info
Bar
Bar przy basenie
Dania wegetariańskie
Kawiarnia
Menu bezglutenowe
Przekąski w ciągu dnia
Restauracja
Specjalne opcje dietetyczne
Udogodnienia w pokoju
Sypialnia
Balkon lub taras
Prywatna łazienka
Wanna lub prysznic
Suszarka do włosów
Klimatyzacja
Sejf •
Telefon
Tv-sat
Mini lodówka
Udogodnienia w hotelu
Liczba pokoi: 387
Całodobowa recepcja
Klimatyzacja
Winda
Ogród
Basen
Taras słoneczny
Leżaki i parasolki
Sejf •
Wypożyczalnia samochodów •
Pralnia •
Opieka medyczna •
Przechowalnia bagażu
Wymiana walut
Sala konferencyjna •
Sala bankietowa •
Sklep
Prasa
Salon fryzjerski •
Salon piękności •
Animacje dla dorosłych
Animacje dla dzieci
Kids’ Club
Opiekunka do dzieci •
Hotel nie akceptuje zwierząt
Zameldowanie od 15:00 do 00:00
Wymeldowanie od 00:00 do 11:00
Odległość
Lotnisko Rodos 50 km
Plaża 20 m
Centrum 6 km
Przystanek 100 m
Atrakcje turystyczne
Linods 6 km
Plaża Tsampika 20,5 km
Stare Miasto Rodos 46 km
Plaża Prasonisi 47,5 km
Dodatkowe informacje
• Usługa płatna
Bagaż
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 180 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 340 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 480 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)
Lot
Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23cm) oraz małą torebkę (40x35x12cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 430 PLN/szt. WizzAir
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 420 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 600 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 825 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 750 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 950 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
Easyjet
Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 460 PLN/szt. Smartwings
Cena zawiera bagaż podręczny (55x45x25cm) o wadze do 8 kg. Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 260 PLN/szt. Aegean
Cena zawiera bagaż podręczny (56x45x25cm) o wadze do 8 kg oraz małą torebkę (musi się zmieścić pod poprzedzającym fotelem)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 335 PLN/szt. Hahn Air
Cena zawiera bagaż podręczny (55x40x20cm) o wadze do 7 kg. Bezpłatny bagaż rejestrowany 20 kg. Corendon Airlines
Cena zawiera bagaż podręczny (55x40x25cm) o wadze do 8 kg. Bezpłatny bagaż rejestrowany 20 kg.
Rezerwacja miejsc obok siebie
Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać za pośrednictwem Click&Go lub samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po otrzymaniu dokumentów podróży.
Odprawa
W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.
Rezerwacja miejsc obok siebie wraz z odprawą
Istnieje możliwość rezerwacji miejsc obok siebie wraz z odprawą on-line dokonaną przez Click&Go w cenie
• 149 zł za osobę w przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
• 249 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Wizz Air
• 179 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Easy Jet
W takim przypadku zostaną Państwo poproszeni po dokonaniu rezerwacji o przesłanie dodatkowych danych osobowych wszystkich Uczestników: rodzaj i numer dokumentu tożsamości, data ważności, kraj wydania a także obywatelstwo.
Cena wyjazdu zawiera
• Przeloty,
• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,
• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,
• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numerktóre obejmuje:
Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR, następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN, koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR, ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok. lub pogrzebu za granicą. Rozszerzenie ubezpieczenia kosztów leczenia na wypadek zachorowania na COVID-19 w cenie (do sumy ubezpieczenia KL), Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.
Rezydent
Oferta nie zawiera opieki rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
Podatki lokalne
Podatek turystyczny płatny w hotelu (ok.1,5 do 10 EUR/dzień) lub apartamencie (ok.1,5 EUR/dzień) w zależności od kategorii.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami pr
2 dorosłych
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami de
2 dorosłych
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami de
2 dorosłych
Dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami su
2 dorosłych
Warto dokupić
Carport, ul. Gen. Józefa Bema 500A 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
6 060 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 72
Opinia z serwisu Tripadvisor
4.0
Jedyną złą rzeczą do powiedzenia jest to, że niektórzy pracownicy recepcji nie są zbyt pomocni
Uroczy hotel i baseny. Przekąski okazały się ogromnym hitem wśród dzieci! Musieliśmy zarezerwować 2 osobne wakacje, ponieważ nie mogliśmy zarezerwować pokoju rodzinengo, ale to nie był duży problem. Jednak po dokonaniu rezerwacji wysłałem e-mail i zadzwoniłem do hotelu, pytając, czy możemy dostać ten sam pokój lub sąsiednie pokoje albo jak najbliżej siebie. Powiedziano mi, że zrobią, co w ich mocy. Kiedy przyjechaliśmy do hotelu, nie było żadnej wzmianki o mojej poprzedniej rozmowie. Jedna z uroczych pań z recepcji starała się nas zakwaterować, ale to było poza jej kontrolą. Skończyło się na tym, że mieliśmy 2 pokoje po obu stronach hotelu. Zrobiliśmy plan, żeby trzymać nasze rzeczy w jednym pokoju i spać w drugim, ale zamienialiśmy się, żeby jak najlepiej to wykorzystać. Po przyjeździe byliśmy w obu pokojach. Ja i 2 moje dzieci chciałyśmy spać w naszym drugim pokoju. Ale gdy weszliśmy tam, byli tam sprzątaczki, które powiedziały, że to nie jest mój pokój. Wyjaśniłem, że tak, ale powiedziały, że nie był używany, mimo że korzystaliśmy z toalety godzinę wcześniej, leżeliśmy na łóżku i siedzieliśmy na balkonie. Powiedziałem im, że byliśmy tam i zapłaciliśmy za to, wtedy wyszły. Około 23:00 kładłem moje starsze dzieci spać, gdy nasze drzwi się otworzyły! Była to menadżerka recepcji, znowu wyjaśniłem, że to jest nasz pokój, powiedziała mi, że to nie jest mój pokój, bo go nie używaliśmy. Powiedziałem, że niezależnie od tego, czy go użyliśmy czy nie, jest zarezerwowany i wyraźnie jest używany, więc nie powinni wchodzić do środka o takiej porze, kiedy ja i moje dzieci jesteśmy tam! Została konfrontacyjna i powiedziała, że się mylę. Poszedłem do recepcji z moimi bardzo zmęczonymi i zmartwionymi dziećmi, żeby pokazać, że mam rację i oczekiwać przeprosin za wtargnięcie do mojego pokoju o takiej porze, wiedząc, że został zarezerwowany, ponieważ rozmawiałem o tym z personelem mniej niż godzinę wcześniej. Pani próbowała przekręcić to, co zostało powiedziane, i nazwać mnie kłamcą! Potem rozmawiałem z menadżerem hotelu, który faktycznie słuchał mojego problemu, podczas gdy dwie panie z recepcji rozmawiały o mnie i drwiły, sprawiając, że czułem się bardzo mały i jakbym tylko próbował stworzyć problem. Było to bardzo nieprofesjonalne i poniżające. Wyraziłem to kilka razy, ponieważ to zachowanie jest obrzydliwe! Menadżer ostatecznie dał nam 2 pokoje obok siebie. Nie spodziewałem się przenosin, po prostu nie czułem się bezpiecznie w pokoju, do którego wtargnęły 2 grupy ludzi w ciągu mniej niż 2 godzin o 23:00! Ale przez resztę pobytu moje dzieci martwiły się, że personel hotelowy może w każdej chwili wtargnąć do naszego pokoju albo gdy śpią. Poza tym nie mam zastrzeżeń. Jednak to pierwsze wrażenie sprawiło, że nie chcę tam wracać. 2 zapatrzone panie z recepcji były niegrzeczne, nieprofesjonalne i dosłownie śmiały mi się w twarz. Wyraźnie rozmawiały o mnie w swoim języku i śmiały się z mnie. Poprosiłem je, żeby przestały, bo byłem wyraźnie zaniepokojony, a menadżer hotelu starał się załagodzić sytuację, ale one wcale nie pomagały! Jeśli nie lubisz klienta, to rozmawiaj o nim, gdy go nie ma przed sobą, bądź dyskretny, bądź profesjonalny. Pani z recepcji, która wtargnęła do mojego pokoju, nie przyznała się do żadnego błędu ani nie przeprosiła za przestraszenie moich dzieci, wtargując do naszego pokoju o 23:00! Po prostu skłamała i powiedziała, że powiedziałem jej, że nie używam pokoju, moje 2 dzieci spały, gdy ona zaprosiła się do mojego pokoju o 23:00! Potem twierdziła, że to ja jestem winny. Moje nazwisko było na pokoju, zapłaciłem za pokój. Skłamała, gdy wróciliśmy do recepcji i próbowała zrobić ze mnie problem. Wiele razy prosiłem ją, żeby opuściła mój pokój, pokazałem jej dowód, że to jest mój zarezerwowany pokój, ale wydawało się, że nie lubi być udowodniona w błędzie. 2 zapatrzone panie z recepcji zepsuły nasze pierwsze wakacje rodzinne za granicą ze względu na swoje ego. Zyskujesz więcej szacunku, gdy przyznajesz, że popełniono błąd.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Październik
Przed podróżą
W okresie od marca do października wysokość podatku wynosi:
Hotele 1* i 2* - 1,50 EUR pokój/doba
Hotele 3* - 3 EUR pokój/doba
Hotele 4* - 7 EUR pokój/doba
Hotele 5* - 10 EUR pokój/doba
W okresie od listopada do lutego wysokość podatku wynosi:
Hotele 1* i 2* - 0,50 EUR pokój/doba
Hotele 3* - 1,50 EUR pokój/doba
Hotele 4* - 3 EUR pokój/doba
Hotele 5* - 4 EUR pokój/doba
Pobierana opłata to kwota za cały pokój, naliczana niezależnie od liczby zameldowanych w nim osób.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych .
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej