Grano Apartments Nowa Motława SPA & Wellness

Travelist ulubiona oferta
Gdańsk, Pomorskie
4.4
/5
(Bardzo dobry)
Cena w obiekcie:
353
Cena Travelist:
od 139

/ 2 os.

Grano Apartments Nowa Motława SPA & WellnessGdańsk, Pomorskie
Cena w obiekcie:
353
Cena Travelist:
od 139

/ 2 os.

Designerskie apartamenty w sercu Gdańska

Nowoczesne i designerskie apartamenty w sercu Gdańska, na Wyspie Spichrzów – śniadania lub śniadania i obiadokolacje (opcjonalnie), dostęp do strefy wellness i mnóstwo atrakcji dla dzieci w cenie

Im dłużej tym taniej: w przypadku rezerwacji pobytu na min. 2 lub 3 noce płacisz za każdą noc mniej niż przy pobytach na 1 noc (zniżki naliczają się automatycznie po wybraniu dat w kalendarzu)

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Pakiet bez wyżywienia, śniadania lub śniadania i obiadokolacje: do wyboru na dalszym etapie rezerwacji
  • Dostęp do strefy wellness o pow. 450 m2 z basenem, saunami, siłownią, jacuzzi oraz brodzikiem dla najmłodszych – wejście na maks. 60 min/os. dziennie, konieczność wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu i godziny
  • Dla dzieci: w hotelu znajduje się pokój gier i pokój zabaw, dostęp do Playstation, kącik z dostępem do gier, zabawek i ciekawych książek; udogodnienia i specjalne menu w restauracji hotelowej; brodzik w strefie wellness
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • opłaty za sprzątanie końcowe pokoju – 200 zł/pobyt w apartamencie 2-os. i apartamencie 2+2 oraz 230 zł/pobyt w apartamencie 2+4 (płatne na miejscu)
  • opłaty za garaż podziemny – 80 zł/doba (możliwość wykupienia miejsca parkingowego na dalszym etapie rezerwacji)
  • obowiązkowej opłaty klimatycznej (do zapłaty w dniu zameldowania)
  • opłat za pozostałe usługi w hotelu
  • hotel przy zameldowaniu może poprosić o udokumentowanie wieku dziecka korzystającego ze zniżek

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
16:00 - 11:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do lat 4 na łóżku z rodzicami – gratis (bez świadczeń lub ze świadczeniami w zależności od wybranego pakietu)

Kolejna dostawka dla dziecka do 10 lat za dopłatą. Możliwość 1 dostawki dla osoby od 10 lat. Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Parking
Garaż podziemny dodatkowo płatny – 80 zł/doba/auto (możliwość wykupienia miejsca parkingowego na dalszym etapie rezerwacji)
Z pupilem
Nie
Dodatkowe opłaty
Opłata za sprzątanie końcowe – 200 zł/pobyt w apartamencie 2-os. i apartamencie 2+2 oraz 230 zł/pobyt w apartamencie 2+4 (płatne na miejscu)
Obowiązkowa opłata klimatyczna (do zapłaty podczas zameldowania)
Dodatkowe informacje
Obiekt przy zameldowaniu może poprosić o udokumentowanie wieku dziecka korzystającego ze zniżek

Apartamenty mieszczą się w tym samym budynku, co hotel Number One SPA & Wellness by Grano, jednak wejście do obiektu znajduje się po drugiej stronie budynku

Recepcja obiektu mieści się w hotelu Number One SPA & Wellness by Grano

Na basen obowiązują wcześniejsze zapisy pod numerem telefonu: 572 508 069
Dodatkowe atrakcje w promocyjnych cenach na wakacje
Dla pobytów od czerwca do końca sierpnia (atrakcje w różnych lokalizacjach, za dopłatą; zgodnie z harmonogramem danego obiektu):
Na niektóre atrakcje obowiązują zapisy.

Atrakcje dodatkowo płatne:

Lekcje pływania - 140 pln/osoba (miejsce: Hotel Grano)
Karta pływacka - opłata wyłącznie za wydanie karty (miejsce: Hotel Number One)
Sobotnie wieczory koktajlowe (miejsce: Bistro Młyn)
Wieczór z winem - kolacja degustacyjna z sommelierem - 269 pln/osoba (miejsce: Hotel Grano)
Popołudnie z koktajlami - 149 pln /osoba (miejsce: Hotel Almond)
Koszyki piknikowe (miejsce: Hotel Grano)
Kurs baristyczny - w grupie minimum 4 osób, 49 pln/osoba (miejsce: Hotel Almond)
Wycieczki fakultatywne Sztutowo - Malbork
Wycieczki rowerowe eMTB - w grupie minimum 4 osób, 330 pln /osoba (miejsce zbiórki: Hotel Number One)
Degustacja whisky - 299 pln /osoba (miejsce: Hotel Grano)

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy jest Oferent, którego dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do tej rezerwacji obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: City Apart Management Sp. z o.o., Gajowa 31B, PL5922178134 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,4/5
446 opinii

Najnowsze

M
Małgorzata, 36-45Znajomi

Podróż

5/5

Plusy: lokalizacja, bardzo blisko centrum

Minusy: mały basen, należy umawiać się na konkretną godzinę

Plus dla Pani z recepcji spa.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Małgorzato, Dziękuję za Pani pobyt oraz pozostawienie opinii. Pragnę uprzejmie zaznaczyć, że wszelkie informacje o lokalizacji apartamentów oraz miejsca, gdzie odbywa się zameldowanie są opisane na stronie oferty. Żaden z naszych opisów nie sugeruje i też nie gwarantuje, że mamy pokoje tylko z widokiem na Motławę. Pragnę uprzejmie zaznaczyć, że niestety nie odpowiadamy w przypadku braku satysfakcji widoku za oknem, jest to dosyć subiektywna ocena. Jednakże zachęcam aby przy kolejnej wizycie zamieścić prośbę o widok na Motławę – nasza recepcja czynna 24/7 w miarę możliwości stara się takie uwagi uwzględniać. Jednakże bardzo przepraszam za kwestię czystości, jest to nie do przyjęcia i nie powinno się to wydarzyć. W związku z tym chciałabym zaproponować rekompensatę. Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
03.03.2025
A
Adam, 36-45

Zimą w Gdańsku

5/5

Plusy: Bardzo fajne miejsce, obfite i zróżnicowane śniadania, blisko centrum

Minusy: Bardzo dużo gości

Bardzo dobrze, polecam

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Adamie, Dziękuję za Pana pobyt oraz pozostawienie opinii. Cieszę się, że mogliśmy umilić Panu czas. Zapraszamy do skorzystania z oferty Żeglarskie Lato w Hotelu Number One! Czekają Was między innymi mini spływy kajakowe, wycieczki rowerowe, przejażdżki motorówką, gry i zabawy, kąpiele w morzu oraz zajęcia ogólnorozwojowe na świeżym powietrzu. Podczas tego fantastycznego czasu nauczycie się podstaw żeglarstwa, węzłów, podstaw pierwszej pomocy, o ochronie środowiska, przyrodzie i geografii! Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
01.03.2025
E
Ewa, 26-35Rodzina

Gdańsk

4/5

Plusy: Dobra lokalizacja basen w cenie

Minusy: Dodatkowa cena za sprzatanie na miejscu powinna być już wliczona w cenę pobytu i opłacana przy rezerwacji ! Apartament niestety bez noży te co były nie dało się nic przeciąć słuchwaka pod prysznicem zepsuta ?

Obsługa na plus ?

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Ewo, Dziękujemy za Pani pobyt oraz pozostawienie opinii oraz uwag. Wspomniane kwestie będą przekazane managerowi i właścicielowi apartamentu, jedocześnie przepraszam za te niedogodności. Mam nadzieję, że mimo to spędziła Pani miło czas! Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalistka ds. relacji z gośćmi
25.02.2025
A
Anna, 36-45Rodzina

Ferie

4/5

Plusy: Bardzo dobra lokalizacja, apartament dobrze wyposażony i czysty. Polecam super animacje dla dzieci.

Minusy: Brak możliwości skorzystania z garażu podziemnego samochodem z boksem na dachu - max wysokość samochodu z boksem to 210 cm

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Anno, Dziękujemy za Pani pobyt oraz pozostawienie opinii! Cieszymy się, że spełniliśmy Pani oczekiwania w kwestii lokalizacji, czystości, wyposażenia oraz animacji! Zapraszam w okresie Wielkanocy! Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
10.02.2025
J
Jarosław, 56+Para

Komfortowy pobyt w historycznym centrum Gdańska

5/5

Plusy: Niska cena, precyzyjny opis.

Minusy: Drobiazgi: słaby odpływ z umywalki, brak firanek (tylko zasłony), brak lampy nad zlewem, basen raczej do zabawy niż pływania.

W pełni wyposażony, przestronny i czysty apartament z dostępem do basenu i strefy spa, położony blisko historycznego centrum miasta. Do poprawy drobiazgi: słaby odpływ z umywalki, brak firanek (tylko zasłony), brak lampy nad zlewem, basen raczej do zabawy niż pływania.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Jarosławie, Dziękujemy za Pana pobyt oraz podzielenie się opinią. Cieszymy się, że spełniliśmy Pana oczekiwania i miło spędził Pan czas u nas! Zapraszamy ponownie szczególnie w okresie Wielkanocy! Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
08.02.2025
A
Anna, 26-35Rodzina

Pobyt z dziećmi

3/5

Plusy: Wyjazd był taki średni... średnio zadowolona jestem ... byłam 3 raz już w tym hotelu ale tym razem bylam zawiedziona tym jak wyglądał pokój... prysznic uszkodzony , lampa wisiała podklejona taśmą wyglądała tak jakby miała zaraz spaść z sufitu jedno krzeslo miało połamaną nogę.... stan pokoju tragedia .. nie dopilnowane przez personel .. usterki powinny być usuwane na bieżąco a nie ze wchodzi się do pokoju i wygląda to zniechęcająco

Minusy: Poprawy wymaga stan pokoi. Ściany, sprzęt, lampy,

Obsługa miła ale dużo zaniedbań w pokojach

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Anno, Dziękuję za wybranie naszych apartamentów i pozostawienie opinii. Rzeczywiście jest to z naszej strony niedociągnięcie i przepraszam bardzo za tą niedogodność. Mam nadzieję, że mimo tego miło spędziła Pani czas! Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
01.02.2025
P
Piotr, 46-55Para

Po raz kolejny w tym samym miejscu

4/5

Plusy: Obsługa. Komfort.

Minusy: Wymienić piec w saunie ponieważ przez 4 dni w zasadzie była wyłączona z użytku. Po włączeniu było jakieś spięcie i się wyłączała. Należy zaproponować w sytuacji wolnych miejsc na parkingu zniżkę dla gości apartamentów nie zakupionych w recepcji. Np. za 40 zł za dobę. W przypadku gdy apartament jest w cenie ok 200 zł to koszt parkingu 80 zł jest za wysoki.

Bardzo miła obsługa i profesjonalna.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Piotrze, Dziękuję bardzo za Pana pobyt oraz pozostawienie opinii. Pragnę zaznaczyć, że przy zakupie parkingu przez naszą stronę bezpośrednio otrzymują Państwo parking w cenie 40 zł/dzień - przy zakupie przez innych pośredników cena pozostaje 80 zł/dzień. Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
16.12.2024
M
Mateusz, 26-35Para

Nowe doświadczenie

5/5

Plusy: Oferta godna polecenia

Minusy: Strefę spa w tym obiakcie,,mega zaniedbana

Chętnie wrócę. Zadowoleni z pobytu i mile zaskoczeni, wbrew opinia. Poprawić trzeba na pewno czystość i dbałość strefy spa, grzyb w saunie błoto na podłodze chyba nikt tam nie zagląda, Śniadania bardzo dobre, obiadokolacje z kartą dość ubogie jeśli jesteś na weekend to spoko ale tak jak ja byłem dłużej to wszystko było nudne...

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Mateuszu, Dziękuję za Pana pobyt oraz pozostawienie opinii! Pana sugestie na pewno pozwolą polepszyć nasze usługi! Zapraszamy do spędzenia Walentynek w naszym hotelu! Przygotowaliśmy dla Was wyjątkową ofertę: romantyczną kolację w naszej hotelowej restauracji, miłą niespodziankę w pokoju oraz ekskluzywną zniżkę -15% na relaks w naszym SPA. Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
29.11.2024
A
Agata, 56+Znajomi

Morze

5/5

Plusy: Apartament odpowiedni dla mnie i moich potrzeb. Wygodne łóżko, miła pościel, pachnące, miękkie ręczniki, ładne mydełko do mycia.

Minusy: Śniadanie za drogie

Bardzo profesjonalna obsługa

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Agato, Dziękujemy za Pani odwiedziny i tak miłą recenzję! Pozdrawiam i zapraszam ponownie Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
20.10.2024
B
Bogdan, 56+Para

Standart

5/5

Plusy: Śniadania,basen

Minusy: Mało ręczników,brak mydła na baenie

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Bogdanie, Z całego serca dziękujemy za wybranie naszych apartamentów oraz za cenną opinię i sugestie. To wspaniale, że nasze śniadania przypadły Państwu do gustu! Opinie naszych Gości są dla nas niezwykle ważne, dlatego na bieżąco dzielimy się nimi z naszym zespołem. Dzięki temu możemy ciągle się rozwijać i jeszcze lepiej spełniać oczekiwania naszych Gości. Mamy nadzieję, że jeszcze raz będziemy mieli przyjemność Państwa gościć! Pozdrawiam Luiza Markowicz, Specjalista ds. Kontaktu z Gośćmi
13.10.2024
K
Krzysztof, 46-55Para

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Krzysztofie, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasze apartamenty i dziękujemy za wystawienie pozytywnej opinii. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, Luiza Markowicz Specjalista ds. Kontaktu z Gośćmi
08.10.2024
M
Maria, 56+Para

Gdańsk Grano Apartmens Nowa Motława SPA

4/5

Plusy: Centralne położenie , blisko komunikacja

Minusy: Brak Lampek nocnych ,tostera, bardzo wysoko umywalka dzieci z pewnością będą miały problemy korzystania z umywalki

przyjazna

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Mario, Serdecznie dziękujemy za wybranie naszych apartamentów oraz za wystawienie opinii i podzielenie się sugestiami. Cieszymy się, że nasza lokalizacja przypadła Pani do gustu. Każda uwaga naszych Gości jest dla nas niezwykle ważna i na bieżąco przekazywana zespołowi zarządzającemu. Dzięki temu możemy nieustannie doskonalić nasze usługi i lepiej spełniać oczekiwania naszych Gości. Pozdrawiam, Luiza Markowicz Specjalista ds. Kontaktu z Gośćmi
05.10.2024
M
Mirosława , 46-55Rodzina

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Mirosławo, Dziękujemy za wybranie naszego hotelu i za wystawienie wysokiej oceny. Cieszymy się, że Państwa pobyt był udany! Pozdrawiam, Luiza Markowicz Specjalista ds. Kontaktu z Gośćmi
30.09.2024
R
Ryszard, 56+Rodzina

Rewelacja.

5/5

Zakwaterowanie, wyżywienie, obsługa na bardzo wysokim poziomie.

REWELACJA

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Ryszardzie, Jest nam niezmiernie miło czytać Pana opinię, za którą bardzo dziękujemy! Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, Luiza Markowicz Specjalista ds. Kontaktu z Gościem
29.09.2024
S
Sebastian, 46-55Sam

Sympatyczny urlop

5/5

Przyjemny apartament w dostępnej cenie w centrum Gdańska

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Sebastianie, Bardzo się cieszymy, że wybrał Pan nasz Hotel, a pobyt w nim był dla Pana udany. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, Luiza Markowicz, Specjalista ds. Kontaktu z Gośćmi
29.09.2024
C
Christine, 56+Para

Gdansk zobaczyc i go przezyc.

4/5

Plusy: Super lokoalizacja, super sniadanie, super apartament.

Minusy: czystosc podlogi w Apartamencie.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Christine, Cieszymy się, że jest Pani w pełni zadowolona z pobytu w naszym Hotelu. Tego typu komentarze motywują nas do dalszej pracy i ciągłego rozwoju. Pozdrawiam, Luiza Markowicz, Specjalista ds. Kontaktu z Gośćmi
29.09.2024
D
Dominika, 46-55Para

Super podróż

5/5

Hotel, lokalizacja, obsługa , wyborne śniadania, dyspozycja spa

Lokalizacja, obsługa i przepyszne jedzenie, apartamenty komfortowe i dobrze wyposażone

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Dominiko, Bardzo się cieszymy, że pobyt w naszym hotelu przypadł Pani do gustu. Mamy nadzieję gościć Państwa ponownie w naszym hotelu! Pozdrawiam, Luiza Markowicz Specjalista ds. Kontaktu z Gośćmi
28.09.2024
B
Barbara, 26-35Rodzina

Pierwsze wakacje z dziećmi

5/5

Plusy: Na pewno bezpłatny hotel i śniadanie dla dzieci. Duży plus. Dodatkowo forma mieszkania na wyłączność że wszystkim co jest potrzebne, do codziennego funkcjonowania. Lepsze niż standardowy pokój w hotelu przy dzieciach.

Minusy: Brak balkonu, ale to jest dostępne w wersji droższej.

Wszystko ok

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Barbaro, Pięknie dziękujemy za tak miłe słowa - cieszymy się, że nasz hotel jest przez Panią tak pozytywnie odbierany. Oczywiście zapraszamy ponownie oraz ze skorzystania kolejnym razem z Pokoju Zabaw oraz Pokoju Gier, a także warsztatów z robienia pizzy dla najmłodszych! Pozdrawiam, Luiza Markowicz Specjalista ds. Kontaktu z Gośćmi
25.09.2024
K
Kacper`, 18-25Para

4/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Kacprze, Dziękuję za wybranie naszego Hotelu i wystawienie oceny. Cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z pobytu u nas. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, Luiza Markowicz Specjalista ds. Kontaktu z Gośćmi
24.09.2024
Z
Ziutka, 46-55Para

Wakacje

3/5

Plusy: Apartament fajny, wszędzie blisko.

Minusy: Strasznie brudna, klejąca podłoga i stolik, listwy przypodłogowe, w kurzu, rozpadające się krzesła, latające koty. Basen zapisy na godziny a i tak były tłumy. Płatne 200 zł za sprzątanie, kpina.

Panu z recepcji nawet nie chciało się nas zaprowadzić do pokoju, tylko dał kartkę z instrukcją.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Ziutka, Dziękujemy za wybranie naszego hotelu i wystawienie opinii. Jest nam przykro, że doświadczył pan tych niedogodności - niemiej jednak Pana sugestie na pewno pozwolą nam się rozwijać i wnieść nasze usługi na wyższy poziom, więc wszelkie uwagi będą przekazane odpowiedniemu managerowi. Pragnę również uprzejmie poinformować, że zapisy na basen służą temu, aby każdy z Gości miał szansę z niego skorzystać. Informacje o tym, a także szczegóły dotyczące opłaty za sprzątanie apartamentów są dostępne na naszej stronie internetowej podczas wybory oferty. Mamy nadzieję gościć Państwa ponownie w naszym hotelu! Pozdrawiam, Luiza Markowicz Specjalista ds. Kontaktu z Gośćmi
17.09.2024
K
Krzysztof , 56+Para

Wygodnie i komfortowo

5/5

Plusy: Mieszkanie spełniło moje oczekiwania. Wygodne łóżko, czysto, super lokalizacja.

Minusy: Brak

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Krzysztofie, Dziękujemy za odwiedzenie naszego hotelu i za tak wspaniałą ocenę. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, Luiza Markowicz Specjalista ds. Kontaktu z Gośćmi
16.09.2024
Z
Zygmunt, 56+Para

Zwiedzanie

5/5

Hotel porządny, świadczenia bez zarzutu.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Zygmuncie, Bardzo dziękujemy za tak wspaniałą opinię i docenienie naszych starań. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, Luiza Markowicz Specjalista ds. Relacji z Gośćmi
07.09.2024
P
Paweł, 46-55Rodzina

Miły i sympatyczny wypoczynek w Super Hotelu

5/5

Ta cena za sprzątanie końcowe ? strasznie wygórowana . A tak Super

Opłata za sprzątanie końcowe ??? A tak jest wszystko w porządku.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Pawle, Bardzo dziękujemy za tak wysoką ocenę naszego Hotelu - zadowolenie naszych Gości jest dla nas priorytetem. Jednocześnie chciałbym uprzejmie poinformować, że szczegóły dotyczące opłaty za sprzątanie apartamentów są dostępne na naszej stronie internetowej. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, Luiza Markowicz Specjalista ds. Relacji z Gośćmi
05.09.2024
A
Agnieszka, 46-55Rodzina

5/5

Miła obsługa. Polecam

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Agnieszko, W imieniu swoim i całego zespołu, ogromnie dziękuję za tak wspaniałą ocenę! Serdecznie zapraszamy ponownie. Pozdrawiam, Luiza Markowicz Specjalista ds. Relacji z Gośćmi
02.09.2024
K
Karolina, 36-45Rodzina

Przyjemna podróż

5/5

Plusy: Świetna lokalizacja, basen, sniadania w cenie (choć kilku rzeczy brakowało)

Minusy: Apartamenty zdecydowanie wymagają odświeżenia i generalnego sprzątania (osady w kuchni i łazience, plamy na ścianach, odstające listwy). Wystarczyłoby poprawić kilka rzeczy i odbiór byłby dużo lepszy.

Obsługa hotelu na plus. Apartamenty zdecydowanie wymagają odświeżenia.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Karolino, Dziękujemy za wizytę w naszym hotelu oraz za poświęcony czas na wystawienie oceny. Cieszymy się, że lokalizacja, basen oraz śniadania spełniły Pani oczekiwania. Nieustannie dążymy do doskonalenia naszych usług, dlatego wszelkie uwagi naszych Gości są dla nas niezwykle cenne. Z przyjemnością przekażę Pani sugestie do zespołu zarządzającego. Serdecznie zapraszamy ponownie! Z wyrazami szacunku, Luiza Markowicz Specjalista ds. kontaktu z gośćmi
01.09.2024
I
Izabela , 46-55Rodzina

5/5

28.08.2024
K
Krzysztof, 56+Para

Fajna przygoda

5/5

24.08.2024
S
Sabina, 36-45Rodzina

Pięknie miasto, świetny apartament

5/5

Plusy: Piekne miasto, nowoczesne, bez plastiku i kiczu.

Minusy: Dużo ludzi, za dużo

Polescam
18.08.2024
U
Urszula, 56+

Dobre warunki, miła obsluga

4/5

11.08.2024
L
Lucyna, 56+Rodzina

Spełnienie długo planowanego wyjazdu

4/5

Plusy: Dobre usytuowanie obiektu, bardzo dobre śniadania, miła obsługa, czysto

Minusy: prace budowlane w pobliżu obiektu

09.08.2024
M
Maria, 56+Rodzina

super było

5/5

lampki nocne, żarówki za słabe

super, śniadania trochę za mało urozmaicone ale smaczne
07.08.2024
P
Paulina, 36-45Rodzina

Wakacje

5/5

Plusy: Apartament byl bardzo fajny napewno powrocimy

Minusy: Jak dla mnie brak

Naprawde godne polecenia
05.08.2024
W
Weronika , 18-25Znajomi

Szybki break w Gdańsku

5/5

Plusy: Dostępny basen, jacuzzi i sauny oraz pyszne śniadania. Apartamenty duże, posprzątane, wszystko ok. Super lokalizacja :)

Minusy: -

05.08.2024
M
Mateusz, 26-35Rodzina

Podróż z rodziną 5os.

5/5

Miła obsługa. Bogate śniadania. Nowoczesne apartamenty. Wszystko w jak najlepszym porządku.

Miła obsługa. Bogate śniadania. Nowoczesne apartamenty. Wszystko w jak najlepszym porządku.
03.08.2024
K
Kinga, 56+Para

Coroczna wizyta w Gdansku na Jrmarku Dominikanskim

5/5

Plusy: Apartament splnial wszystkie moje oczekiwania. Jednak 5 pln za kostke do zmywarki to przegiecie.

Minusy: Cena kostki do zmywarki 5 pln to przesada, tym bardziej ze konkurencja daje nielimitowane kostki do zmywarki, pralki, plyn do naczyn, reczniki papierowe oraz olej do smazenia.

Dobrze by bylo, gdyby obsluga hotelu wiedziala gdzie jest najblizszy sklep oraz jak najszybciej dojechac do Oliwy.
03.08.2024
M
Małgorzata, 26-35Rodzina

Świetny pobyt

5/5

Plusy: Mieszkanie ładne, wyposażone we wszystkie potrzebne rzeczy.Jedynie przydałoby się troszkę odświeżyć ściany. Śniadania w hotelu pyszne i duży wybór, animacje dla dzieci super. Fajnie ze jest również sala gier i zabaw dla dzieci. Hotel również nieodpłatnie udostępnia przechowalnie bagażu. Lokalizacja super w samym centrum , bardzo blisko tramwaj na plażę. Dostępny basen, jaccuzi, sauny - fajny relaks po całym dniu atrakcji w Gdańsku

Minusy: Na basenie hotelowym przydałoby się aby ktoś bardziej pilnował porządku, goście skaczą do basenu mimo że jest to zabronione, grają w piłki nie zwracając uwagi na innych gości w tym dzieci a basen jest dość mały więc takie zachowanie przeszkadza w korzystaniu z niego

Obsługa pomocna
29.07.2024
E
Ewa, 46-55Rodzina

fajna przygoda razem z wnukami

5/5

Plusy: hotel przystosowany dla dzieci - basen, posiłki, zajecia dla dzieci

Minusy: dodać atrakcje dla nastolatków

bardzzo dobry apartament, przyjazna obsługa, hotel przystosowany dla rodzin z dziećmi; basen, zajecia dla dzieci - pod opieką Pań, świtne posiłki.
29.07.2024
A
Aneta, 36-45Rodzina

Świetne miejsce

5/5

Plusy: Blisko centrum z wieloma atrakcjami za rozsądną cenę w zadowalającym standardzie.

Minusy: W apartamencie łazienka wymaga gruntownego posprzątania powyżej 1.5m

29.07.2024
A
Anna , 46-55Rodzina

Rodzinny wypoczynek

4/5

Przemiła, pomocna obsługa , Apartamenty w dobrej lokalizacji blisko starówki z dobry węzłem komunikacyjnym

27.07.2024
M
Marcin , 36-45Rodzina

Najlepsze wakacje ever

5/5

Bardzo miła i pomocna obsługa w hotelu. Od recepcji przez kuchnie i kelnerki. Wszystkie prośby spełniane natychmiast - nie usłyszałem słowa" nie można , nie da się"

Od początku czuliśmy się w hotelu jak w domu, 100 % zaangażowanie personelu, miła atmosfera, bardzo sympatyczna i uśmiechnięta ekipa, dzieci zachwycone codziennymi animacjami Naprawdę warto wybrać Grano - my byliśmy trzeci raz i nie możemy doczekać się kolejnego wyjazdu
22.07.2024
G
Gosia, 36-45Rodzina

5/5

11.07.2024
Z
Zbigniew , 36-45Para

5/5

05.07.2024
A
Agnieszka, 26-35Rodzina

Pozytywne zaskoczenie

5/5

Hotel przekroczył moje oczekiwania. Apartamenty były zadbane, urządzone ze smakiem, czysciutkie, bardzo przytulne i wyciszone (nie było słychać nic). Mieliśmy uroczy widok na uliczkę między budynkami, a z drugiego pokoju na ratusz i kościół mariacki. W apartamentach było wszystko, co potrzebne do codziennego zycia, a nawet więcej. Obsługa była przemiła i pomocna: zakwaterowano nas 2h wcześniej, bezpłatnie zostawiliśmy bagaże na przechowanie jeszcze 1h po wymeldowaniu. Strefa spa i basen również były ekstra, miały nawet bezpłatna wypożyczalnie dmuchańców dla maluchów. Nigdy nie trafiłam lepiej!

21.06.2024
E
Elżbieta , 56+Rodzina

Wspaniałe zwiedzanie

5/5

Apartament w bardzo dobrym miejscu i stanie , wszędzie blisko

Bardzo dobry i czysty apartament, posiada wszystkie udogodnienia
16.06.2024
M
Marek, 56+Para

5/5

16.06.2024
J
Joanna, 46-55Rodzina

Aktywny wypoczynek

5/5

16.06.2024
M
Marta, 46-55Znajomi

Super

5/5

Współpraca z obsługą hotelu super, pomocni, wszystko o co poprosisz zapewnią, bardzo życzliwy personel, warunki super.

Świetna obsługa, pomocna, kulturalna, warunki bardzo dobre
15.06.2024
H
Hanna, 56+Sam

Dobra podróż

4/5

Plusy: wygodne, komfortowe miejsce do zatrzymania się i wypadów w różne miejsca np. na Hel

Minusy: nie mam zastrzeżeń

11.06.2024
S
Stanisław, 56+Znajomi

Wygodny wypoczynek w Gdańsku

4/5

Wszystko zgodne z umową

27.05.2024
P
Piotr, 36-45Rodzina

100 % polecam

5/5

Wszystko ok

24.05.2024

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Grano Apartments Nowa Motława SPA & Wellness*** to część Hotelu Number One SPA & Wellness by Grano – nowoczesnego obiektu, położonego na Wyspie Spichrzów, w samym sercu Gdańska. Inwestycja to owoc twórczej pracy i artystycznej pasji młodych polskich architektów. Chociaż fasada obiektu wiernie nawiązuje do zabudowy renesansowego spichlerza, wewnątrz nie brak nowoczesnych udogodnień. Apartamenty są przestronne i dogodnie urządzone. Znajdziesz w nich m.in. aneks kuchenny, łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków, TV LCD oraz bezprzewodowy Internet. 
 
ATRAKCJE OBIEKTU
Basen wewnętrzny 
Bicze wodne
Przeciwprądy
Sauny
Siłownia ze specjalistycznym sprzętem od ćwiczeń siłowych i cardio
 
JEDZENIE I PICIE
W modnie zaaranżowanej restauracji w sąsiednim Hotelu Number One SPA & Wellness by Grano na gości czeka codziennie modyfikowany bufet śniadaniowy.  Utrzymane w naturalnej kolorystyce, ocieplonej przez leniwie sączące się ze stylowych lamp światło wnętrza to też estetycznie atrakcyjna sceneria do delektowania się nie mniej atrakcyjnymi kulinarnie propozycjami z menu. Specjalnością lokalu są dania inspirowane kuchnią włoską, doprawione autorskim spojrzeniem Szefa kuchni.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Bar
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Jacuzzi
  • Basen kryty
  • Winda
  • Hotel dla niepalących
  • Płatny parking w hotelu
  • Restauracja
  • Sauna
  • Spa
  • Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Apartament 2+2

Apartament 2+2

Przytulny apartament: sypialnia (jedno łóżko podwójne), pokój dzienny z rozkładaną sofą, aneks kuchenny, łazienka. Powierzchnia: ok. 30-45 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Zestaw kosmetyków
  • Aneks kuchenny
  • Darmowe Wi-Fi
Apartament 2+4

Apartament 2+4

Przestronny, trzy pokojowy apartament: dwie sypialnie (w jednej - jedno łóżko podwójne, w drugiej - jedno łóżko podwójne lub dwa pojedyncze), pokój dzienny z rozkładaną sofą, aneks kuchenny z wyposażeniem, łazienka. Powierzchnia: ok. 55-60 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Zestaw kosmetyków
  • Aneks kuchenny
  • Darmowe Wi-Fi

Gdańsk

Podczas wizyty w Mieście Jana Heweliusza warto przespacerować się po uznanej za jedną z najpiękniejszych w naszej części Europy starówce, zajrzeć pod Fontannę Neptuna na Długim Targu i odwiedzić renesansowy ratusz. Koniecznie należy też zajrzeć do Muzeum II Wojny Światowej, Bazyliki Mariackiej, Europejskiego Centrum Solidarności, katedry w Oliwie, na Wyspę Sobieszewską czy wdrapać się na wzgórze na półwyspie Westerplatte z gigantycznym pomnikiem ku czci bohaterskich obrońców Wybrzeża... A to i tak tylko ułamek miejsc, które zobaczyć po prostu trzeba! Do tego na gdańskich turystów czeka aż 6 miejskich kąpielisk.


Lokalizacja

300 m od Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia
500 m od Bramy Zielonej
500 m od przystani jachtowej Marina Gdańsk
500 m od Długiego Targu

Ile czasu zajmie Ci dojazd samochodem?

Wrocław – 4 godz. 50 min; Częstochowa – 4 godz.; Poznań – 4 godz.; Warszawa – 3 godz. 45 min.

Google Map
card

GRANO APARTMENTS NOWA MOTŁAWA SPA & WELLNESS

DLACZEGO WARTO?
Grano Apartments Nowa Motława SPA & Wellness*** to część Hotelu Number One SPA & Wellness by Grano – nowoczesnego obiektu, położonego na Wyspie Spichrzów, w samym sercu Gdańska. Inwestycja to owoc twórczej pracy i artystycznej pasji młodych polskich architektów. Chociaż fasada obiektu wiernie nawiązuje do zabudowy renesansowego spichlerza, wewnątrz nie brak nowoczesnych udogodnień. Apartamenty są przestronne i dogodnie urządzone. Znajdziesz w nich m.in. aneks kuchenny, łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków, TV LCD oraz bezprzewodowy Internet. 
 
ATRAKCJE OBIEKTU
Basen wewnętrzny 
Bicze wodne
Przeciwprądy
Sauny
Siłownia ze specjalistycznym sprzętem od ćwiczeń siłowych i cardio
 
JEDZENIE I PICIE
W modnie zaaranżowanej restauracji w sąsiednim Hotelu Number One SPA & Wellness by Grano na gości czeka codziennie modyfikowany bufet śniadaniowy.  Utrzymane w naturalnej kolorystyce, ocieplonej przez leniwie sączące się ze stylowych lamp światło wnętrza to też estetycznie atrakcyjna sceneria do delektowania się nie mniej atrakcyjnymi kulinarnie propozycjami z menu. Specjalnością lokalu są dania inspirowane kuchnią włoską, doprawione autorskim spojrzeniem Szefa kuchni.