Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
4720 zł/os.
9 514 zł
Steigenberger Alcazar
9.7
7 opinii
5
3029 opinii
9.7
7 opinii
5
3029 opinii
Opis oferty
Kategoria
5
Region
Sharm El Sheikh
Opis
Hotel należący do elitarnej sieci Steigenberger. Dzięki czemu będziemy mieli zapewniony wysoki komfort wypoczynku. Ma on do zaoferowania swoim gościom całą masę atrakcji zarówno sportowych jak i rekreacyjnych. Na terenie znajdziemy korty tenisowe, boiska sportowe, siłownię czy rozbudowane centrum SPA a na najmłodszych czekać będzie miniklub z zespołem animacyjnym i plac zabaw. Smakosze z pewnością będą zadowoleni z szerokiego wyboru restauracji i barów.
Lokalizacja
1 km od Nabq Bay, 12 km od centrum Sharm El Sheikh, 12 km od lotniska w Sharm El Sheikh. Hotel usytuowany na powierzchni: 35000 m2.
Kategoria hotelu
5
Kategoria lokalna hotelu
5
Data otwarcia
2017 r.
Na terenie hotelu: restauracje (7), bary (7), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty.
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży pasażem. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 15 budynkach deluxe (liczba pięter: 3)
Typy pokoi:
Superior Garden View / Pool View dla max. 3 os. : klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• Deluxe Suite dla max. 2 os. : salon, jadalnia, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, jacuzzi, WC), balkon
• Executive Suite dla max. 2 os. : salon, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• Superior Sea Side View dla max. 2 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon lub taras
• Deluxe Family Swim Up dla max. 4 os. : 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• Deluxe Family Room Pool View / Garden View dla max. 4 os. : 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• Deluxe Family Sea Side View dla max. 4 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar ( bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• Superior Swim Up dla max. 2 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), taras
Wyżywienie
• Restauracje (20, restauracje a la carte (5), bary (7), cukiernia
Ultra All Inclusive (24h)
• śniadanie (07:00 - 10:30), obiad (12:30 - 15:00), kolacja (18:30 - 21:30) serwowane w restauracji głównej
• Późne śniadanie (10:30 - 11:30) serwowane w restauracji "Almaza"
• Przekąski (12:00 - 17:00) serwowane w wybranych barach
• Późny posiłek (00:00 - 02:00) serwowany w barze "Marha"
• Lody
• Wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
• Pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• Bezpłatne. Wymagana rezerwacja. - japońska "Hama"
• Włoska "Limoni"
• Libańska "Amoura"
• Owoce morza "Sanafir"
• śródziemnomorska "Lamison"
Z myślą o dzieciach
• Brodzik (podgrzewany zimą)
• Animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4 - 12 lat
• Dzieci w wieku 1 - 3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• Plac zabaw
• Menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• Opiekunka dla dzieci (płatna)
W cenie
• Tenis stołowy
• Rzutki
• Piłka nożna
• Siatkówka
• Siatkówka plażowa
• Miniboisko do piłki nożnej
• Bilard
• Aerobik
• Siłownia
• Animacje
• Sauna
• Jacuzzi
Płatne
• Korty do tenisa ziemnego (2)
• Oświetlenie kortów
• Rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• Lekcje tenisa
• Sporty wodne na plaży
• Centrum SPA
• Masaż
• Salon piękności
• łaźnia turecka
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sporty wodne
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
9 514 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 12
Opinia z serwisu Tripadvisor
3.0
Nie jest to 5*, uważaj na szum medialny!
W marcu 2024 roku odwiedziliśmy Steigenber Alcazar na 10 dni z żoną i córką. Od momentu przyjazdu zostaliśmy serdecznie powitani przez recepcję, co naprawdę nas zelektryzowało na nasz pobyt. Od tego momentu nasze doświadczenia były różne, dlatego nie uznałbym tego za 5*. Ten hotel spełnia pewne oczekiwania, ale zawodzi w innych. Mam nadzieję, że nasza wizyta odbyła się podczas Ramadanu i może to było łagodzącym czynnikiem dla niektórych pracowników? Niestety muszę powiedzieć, że mam więcej negatywnych niż pozytywnych doświadczeń, o których chciałbym opowiedzieć.
Pozytywy:
1. Reham z klubu dla dzieci - Klub dla dzieci jest niesamowity, a Reham zasługuje na ogromne uznanie. Rozrywka dla dzieci od 10:00 do 17:00 jest świetna, chociaż odwiedzaliśmy go tylko przez kilka godzin dziennie. Mnóstwo atrakcji dla dzieci, aby się zajęły. Wieczorna rozrywka dla dzieci jest dobra, z mini dyskoteką od 20:30 do 21:00, po której następuje pokaz magii lub teatr dla dzieci.
2. Osman z obsługi pokojowej - Obsługa pokojowa jest świetna, a Osman wspaniale się nami zajmował przez cały nasz pobyt.
3. Ibrahim w głównej restauracji - Ibrahim naprawdę się nami zajmował podczas lunchu i kolacji i wynagrodził nam niektóre inne złe doświadczenia.
Negatywy:
1. Brak udogodnień do przewijania niemowląt oprócz pojedynczego przewijaka w damskich toaletach w pobliżu recepcji. Jest to dość słabe jak na hotel tej wielkości. W zależności od tego, gdzie jesteś w hotelu, jest naprawdę niewygodnie wracać do pokoju, aby zmienić pieluchę niemowlęcia. Zaczęliśmy korzystać z toalety dla niepełnosprawnych i przewijać malucha na podłodze.
2. Obsługa w restauracji jest mieszana we wszystkich restauracjach: a'la carte, bufetowa i lunchowa. Często gdy przychodziliśmy, prosiliśmy o wysokie krzesło i zajmowało to prawie 10-15 minut, zanim przybyło. Bardzo wstydliwe było czekać tak długo. Również z napojami można było siedzieć i czekać, aż ktoś podejdzie, aby przyjąć zamówienie. Byłem w innych hotelach 5* i od razu po usadzeniu byłeś obsługiwany w tym, czego potrzebujesz.
3. Sztućce na stole - może to wydawać się drobiazgowe, ale żadne stoły nigdy nie były ustawione poprawnie, brakowało łyżek, widelec itp. I często trzeba było czekać na kelnera, aby o nie poprosić, co zajmowało trochę czasu. Zaczęliśmy brać je z innych stołów, a kilka razy, gdy prosiliśmy, zobaczyliśmy kelnerów, którzy po prostu zabierali je z innego stołu. W hotelu 5* oczekiwałbyś, że każdy stół będzie ustawiony, czysty i gotowy do użycia przez kolejnych gości.
4. Obsługa w barze była dość mieszana, często czekaliśmy 5-10 minut, aby zapytać o napój.
5. Wszystkie napoje są ukryte, więc trudno jest wybrać coś spoza menu. Nie widać, jakiego mają ginu czy brandy, na przykład.
6. Główny basen nie jest podgrzewany, więc był bardzo cichy. A potem wszyscy korzystają z basenu środkowego lub basenu dla dorosłych, które oba są podgrzewane. Powoduje to tylko zatłoczenie, ponieważ większość gości korzysta z tych basenów, a nie z innych.
7. Leżaki - związane z powyższym, wszyscy rezerwowali leżaki od 7.00-8.00 rano, ponieważ basen środkowy był tak zatłoczony. Nie mam nic przeciwko temu, ale potem ludzie nie pojawiali się aż po lunchu, a czasami w ogóle. Coś powinno być z tym zrobione, ponieważ nie jest to sprawiedliwe wobec innych gości, którzy chcą korzystać z basenu.
8. Przechowywanie bagażu - w naszym ostatnim dniu zostawiliśmy nasze walizki w miejscu przechowywania bagażu po wymeldowaniu, gdy poszliśmy na lunch. Po powrocie walizki miały ptasie odchody. Spojrzeliśmy w górę i zauważyliśmy, że miejsce to było wewnątrz budynku (ale z otwartym dostępem dla ptaków), była tam półka, na której ptaki siadały, i można było wyraźnie zobaczyć krople/ślady ptasich odchodów. To oczywiście problem, więc dlaczego nie przenieść miejsca przechowywania bagażu gdzieś bardziej bezpiecznego? Personel przeprosił, szybko wyczyścił nasze walizki i popędził nas do taksówki. Nie najlepszy sposób na zakończenie wakacji.
Inne:
1. Rozrywka dla dorosłych odbywa się od 22:00 do 23:00, chociaż pokaz jest dość podstawowy, polegający głównie na tańczeniu. Brak akrobatów, iluzjonistów, komików, itp..
2. Teren hotelu jest nieskazitelny i zachwycający.
3. Mnóstwo atrakcji zarówno w dzień, jak i w nocy, z rozrywką, trasami spacerowymi, grami, itp..
4. Kultura napiwków - wydaje się, że otrzymujesz lepszą obsługę, jeśli dajesz napiwek. Nie oczekuję tego od hotelu 5*, za który już zapłaciłeś tak dużo za wakacje. Z zasady nie dajemy dużo napiwków do końca, i naprawdę widać, że obsługa poprawia się po daniu napiwku.
Ostateczne uwagi - to miejsce ma potencjał, aby być naprawdę wspaniałe, ale zbyt wiele rzeczy go zawodzi i nie będziemy wracać w przyszłości.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Pogoda
Przed podróżą
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej