7 098 zł
Kadmo by Aycon
7.4
4 opinie
7.4
4 opinie
Opis oferty
Oferta
Atrakcyjna lokalizacja! W centrum jednego z najbardziej tętniących życiem miast na czarnogórskim wybrzeżu, jednocześnie w cichym i kameralnym otoczeniu. Wyrafinowany dizajn, proste formy i wyjątkowa elegancja – tak można opisać wystrój hotelu. Goście chwalą wyjątkową, rodzinną atmosferę i sympatyczną obsługę, która dba o to, aby każdy czuł się tutaj wyjątkowo. Na miejscu 2 restauracje, bary i basen z tarasem, czyli wszystko, co potrzebne do udanego wypoczynku!
Położenie hotelu
Okolica:
W centrum BUDVY z restauracjami, barami i sklepami; ok. 1,8 km od Starego Miasta
Komunikacja:
Przystanek autobusowy ok. 400 m od hotelu
Odległość od lotniska:
Ok. 21,5 km od lotniska w Tivacie; ok. 68 km od lotniska w Podgoricy; ok. 71 km od lotniska w Dubrowniku
Plaże
Plaża publiczna:
Ok. 1,5 km od hotelu; kamienista; łagodne zejście do morza; dojście przez miasto; za opłatą: parasole i leżaki
O hotelu
Ogólnie:
Czterogwiazdkowy; zbudowany w 2017 r.; 27 pokoi, 1 budynek, 4 piętra, winda; lobby; całodobowa recepcja; parking (ograniczona liczba miejsc, na zapytanie); taras na dachu; bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express
Basen:
Basen, ok. 30 m², gł. 1,4 m; przy basenie bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki
Usługi:
Dodatkowo płatne: pralnia
Kontakt:
/; www. ayconhotels. com
Dla dzieci
Udogodnienia:
Łóżeczko dla dziecka do 2 lat
Dostępne pokoje
Superior:
2-os. (możliwość 1 dostawki); ok. 29 m²; elegancki; klimatyzowany; łazienka (prysznic, wc, suszarka); telewizja satelitarna; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); za opłatą: minibar (płatny wg konsumpcji)
Rodzinny:
4-os. ; ok. 30 m²; klimatyzowany; łazienka (prysznic, wc, suszarka); telewizja satelitarna; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); za opłatą: minibar (płatny wg konsumpcji)
Wyżywienie
Restauracje:
Restauracja – dania w formie bufetu, kuchnia lokalna; 2 bary: w lobby i przy basenie
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój superior 2 os.
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
7 098 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 4
Singiel
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
4.1
Zewnętrzny wygląd hotelu w porządku, pokój z łazienką duży, przestronny. Widok z okna, balkonu na niższych piętrach niezadawalający - bloki, domy ogólnie budynki na wyższych piętrach można mieć widok na morze. 15min pieszo na plaże, ok 20-30 min do starego miasta. Pokoje sprzątane codziennie wraz z wymianą ręczników. Bar zrobiony z dawnej recepcji. Restauracja bardzo mała kilka też stolików przy wejściu do hotelu. W hotelu miało się wrażenie, że nie ma gości. Basem malutki w pierwszy dzień przyjazdu był brudny napełniony wodą tylko do połowy. Śniadania szwecki stół skromy wybór - każdego dnia coś dokładali, dania się powtarzały ale każdy coś dla siebie wybrał można się najeść. W niedziele na śniadanie szampan. Obiadokolacje(19-21) już takie nie były - przy śniadaniu otrzymuje się kartę z której wybieramy co chcemy zjeść na obiadokolacje. Dania są bardzo słabe, bardzo małe porcje, należy dojadać na mieście. Pani w recepcji w długich ciemnych włosach miła, uśmiechnięta o pozostałych pracownikach już tego nie mogę powiedzieć. Obsługa próbowała robić klimat na wysokim poziomie tylko bardzo daleko im było do tego. Kelnerzy mają miny nietęgie jak by byli niezadowoleni i z przymusu. Przy obiadokolacji pospieszają z zjedzeniem, przychodząc co kilka minut zaglądając do talerza. Jeden kelner (blondyn) uśmiechnięty rozmawiający z gośćmi wydawał się przyjazny ale to mylące gdyż zlekceważył obsłużenie nas przy obiadokolacji po mimo zawołania go, że czekamy, ważniejsza była rozmowa z kolegą, Po 40 minutach oczekiwania odnieśliśmy sztućce kelnerowi był zaskoczony i przestraszony myślicie, że się przejęli jakaś rekompensata nic z tych rzeczy jedynie suche słowo przepraszam. Po kilkunastu minutach po zaistniałej sytuacji przyszedł wysoki pan z recepcji usprawiedliwiając się, że nie wiedział o tym w pierwszej chwili myśl chce się zrewanżować o tuż nie przyniósł rachunek żeby zejść i opłacić (było to ostatni dzień pobytu) za opłatę klimatyczną i napój który były zamówiony wcześniej przy kolacji. Gdy otrzymał odpowiedź, że potrzebuje chwili odpuścił ale powrócił po jakimś czasie dzwoniąc dzwonkiem i waląc do drzwi nachalnie po czym po prostu wszedł do pokoju w nerwach mówiąc, że natychmiast trzeba z nim zejść do recepcji opłacić rachunek, że to ostatni dzień pobytu i jutro rano jest transfer na lotnisko. Zachowanie tego pana było karygodne.
Zalety
• Przestronne pokoje i łazienki.
Wady
• Słabe jedzenie jeszcze na śniadanie jest ok ale obiadokolacje już nie bardzo małe porcje, jakoś jedzenia nie zachwyca. Obsługa sztywna, pośpieszająca przy jedzeniu. Karygodne zachowanie pracownika wchodząc do pokoju w nerwach rozkazując.
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
W Czarnogórze dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli czas pobytu nie przekracza 30 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej